Going home

Jag var ute i Saltsjö Duvnäs igår och det va så roligt och träffa hela familjen. Barnen trodde att jag var där för att jag skulle vara barnvakt, så dom frågade när mamma skulle gå :) Har saknat mina pojkar. Elliot hade blivit så stor, han hade blivit mer mammig sen jag åkte sa mamman. Jag åt middag där och så ville pojkarna att jag skulle lägga dom och strö magiskt pulver på dom som jag brukade göra när jag la dom. Sagt och gjort, dom fick massa magiskt pulver innan dom somnade. Barnens gudföräldrar bor i Los Angeles och det kom fram att dom bor oxå i Studio City precis som jag kommer göra, så jag skulle få deras nummer. Vilket sammanträffande.

Åker hem idag, blir lexus idag me :)

Får se om jag hinner komma tillbaks innan jag åker, hoppas det, för då har vi bestämt att jag ska umgås med Becci hela helgen!

Se fram emot bilder i helgen...
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback